Forbipasserende fik slukket brand
Kvart over tre, fredag eftermiddag, måtte brandvæsenet i Nakskov rykke ud på meldingen om bygningsbrand på Toftevej i Vindeby.
En forbipasserende havde opdaget at det brændte ved en hyndeboks op ad en tilbygning, vedkomne begyndte at slukke branden, så den ikke nåede at udvikle sig, mens brandkøretøjerne var på vej fra Nakskov. Da brandfolkene ankommer, der er sådan set kun til efterslukning tilbage.
Branden er formentlig opstået ved en askeskuffe, der stod ved siden af hyndeboksen.
Vindeby - Fredag 1/4-2022
Kommentarer
Send en kommentar