Knallert "druknet" i Svingelsmosen

Lørdag ved 12-tiden, blev brandvæsenets vagthavende indsatsleder  kaldt til Svingelen, hvor en forbipasserende havde set en knallert i vandet.

Indsatslederen kiggede på knallerten, og umiddelbart var der ikke nogen fare for olieudslip, og det så ud som om at knallert havde ligget et stykke tid i vandet, så det var ikke en opgave for beredskabet.

Så i stedet blevet kommunens miljøvagt underrettet, også må kommunens Park & Vej afdeling finde et par mænd, der kan bjærge knallerten i næste uge.
Nakskov - Lørdag 2/4-2022



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Mystisk bilbrand -Politiet efterlyser vidner

Kedelig optakt til 1 års fødselsdag -Værtshus atter udsat for hærværk

Falck mister brandslukningen på Lolland og Falster